Sophmore
Chinese
Female
Canada
more later :)
I needed some Motivation.

WOW! International Night was AMAZING. I had SO much fun :) Definately something I won't forget. Had a nap today :) Had weird dreams. Have lots of homework - oh, the long weekend. haha.

kumQUATed
Friday, May 19, 2006
guestBOOk*nessaFIED

OSC and Shopping

Yay for science trip today @ the Ontario Science Centre. Narsty IMAX thingy about bugs though - poor Papillio *tears* :) ANYWAYS! I love the science centre - <3333333 YAY FOR LEARNING! :D I wish I had had more time to wander though.

Shopping todayy after practice. Bought a bra that is the prettiest colour - blueish? kinda turquoise so I could wear under the dress for int.night; 2 pairs of pants (black), one flowy thingyy and a pair of dressier pants for school. also got myself some wax XD :) Anywho, dinnertime :)

kumQUATed
Monday, May 15, 2006
guestBOOk*nessaFIED

Raindrops and Full Stomachs

Just came back from dinner @ all you can eat sushi place.. AM SO SUPER FULL... and fob guys *gasp* ROFL. ANYWAYS. Happy Mother's Day everyone. My family friend's grandmother passed away today. It was very sad to learn about. :( Anyways, nothing much to post about, I suppose. Maybe some other day. :)

kumQUATed
Sunday, May 14, 2006
guestBOOk*nessaFIED

Madd Tiredd

March for Life today - awesome experience. Would type more but no time. On the other hand, I'm madd pissed off at my English group. UGH.

kumQUATed
Thursday, May 11, 2006
guestBOOk*nessaFIED

Sunshine and Shopping

Markville today =) Bought accessories *tear* I'm so poor :) Okay, that's the end for today =)

kumQUATed
Wednesday, May 10, 2006
guestBOOk*nessaFIED

Moonshine and Telephones

Yesterday I went over to Chrystal's :) Dee was there and I met Chrystal's friend Caroline (KARLINE) :) Karaoke again, and more DDR :) WOW Double is crazyness. LOL We were able to do it on light, but I don't think we should test our skills on standard :D hahaha. They made pretzels, and they loved it, but it tasted like bread to me. URGHA! haha

Came home around 7:30, had some chips, ate dinner :) YUUUMMM ketchup and durian haha :D Had nothing to do, since my dad was on the computer, so I went downstairs to go play the piano LOL. LIKE WHOAA! I ran out of books to read, or I'd probably have been reading. Ended up on the phone lateeee! Talked to Bojan till 2, and then I called Pierre and I kept him up till 4, and I felt so evil LOL. :) Anyways, I woke up at like, 9 today, and I went back to sleep, and my mom ended up waking me up at 10:30, and we scrambled to get to church haha :D We made it though - I got ready so fast, OH YEAHH :D Okay, off to lunch now :)

kumQUATed
Sunday, May 7, 2006
guestBOOk*nessaFIED

Sunshine and Relaxing

Mmm. Such nice weather lately! It makes me want to smile :) I went out to eat afternoon tea again after school, did some grocery shopping with my mom, and went outside to play ball, vball, and scoootering with my sister :) Also cut some grass and cantelope. hahaha :D So random :) I felt so slutty outside with my shortshorts running around hahaha :D

Tomorrow must go to school for latin dancing practice - I think we're all getting better, but we still have a long way to go. Pep rally was soooo ... interesting today :) hahaha The race was pretty funny :) Probably a lot of hwk tomorrow, but YAY for sleeping in :) Well, I'm off :)

kumQUATed
Thursday, May 4, 2006
guestBOOk*nessaFIED

Sunshine and Sore Throats

Works cited sucks... :)

kumQUATed
Wednesday, May 3, 2006
guestBOOk*nessaFIED

Sunglasses at Night

SEXXY SEXXY SEXXY :) I finally finished the layout for May :) It took so long... Like all day! haha And it's the most random layout ever too :D Do you like the sunflower? I do :) Anyways... I rock!

I'm kinda getting the new steps for the dance... argha! haha :) Eww today I danced in my kilt and kneehighs, and my socks got all yucky from the floor >.< And I think that my kilt was swirling very high when I spun... HAHA.

Went to afternoon tea today with my mom, dad, and sis, and I ate very good egg sandwich and grass jelly w/ice cream :) hehehe. I am getting super fat! :D

Hoorah, Right to Life meetings are over for the year... Oh man, One less thing to worry about :D Okay, I don't feel like blogging today... Now go sign my guestbook... Pretty please?? :) <3

kumQUATed
Monday, May 1, 2006
guestBOOk*nessaFIED